Apie tai, kaip šventę šventėm


    Artėjo birželio 14...
       
    Kuo ji ypatinga? Ogi tuo, kad tą dieną vyko Tarptautinė tinklaraštininkų diena. :)
Pasirodo ne vien įsimylėjeliai ar mamos su tėčiais turim, bet ir mes, tie kurie visais būdais bando paskaninti ne tik savo, bet ir aplinkinių gyvenimą.

   Jei ne Elžbieta, kurią manau daugelis jau pažįsta, aš tą dieną būčiau praleidusi prie kokio pyragiuko, o ji pasiūlė sudalyvaut renginyje, kuris vyko "Kulinarijos studijoje" Vilniuje. Esu labai dėkinga savo sąžinei, kad ji man liepė važiuot ir sudalyvaut, turiu pasakyti, kad buvo verta, tikrai verta. Beliko padaryti viena: sugalvoti salotų receptą, kurias gaminsiu, kažką sumasčiau, paskui persigalvojau, o keitimams buvo ne laikas, nes viskas suderinta ir sustyguota. "Brigita , tau teks jas gamint" -pasakiau sau ir su dideliu nepasitenkinimu graužiau save, kad kokia galva man liepė jas daryti.  Bet.... sakoma, kad nieko nėra blogo, kas neišeitų į gerą: mano manymu, jos gavosi tikrai geros. Pagal bendrą skaičiavimą, kurį gavau kitą dieną po renginio, kita mergina dalinausi garbingą antrą vietą :) Va ir šiokie tokie pasiekimai, plius labai gerai praleistas laikas.

Labai dėkoju "Mineraliniams vandenims", PC "IKI", "Kulinarijos studijai" ir Jurgai, kuri nuolat mus fotografavo.

0 Response to "Apie tai, kaip šventę šventėm"

Rašyti komentarą